Kraków – 01 marca 2018

Przez cały dzień do dyspozycji uczestników pozostają eksperci prawni i przedstawiciele firm oferujących rozwiązania wspierające branżę transportową i zwiększające efektywność jej prowadzenia.

 

VIAON to wyłączny dystrybutor marek INELO, OCRK i GBOX.

 

INELO – wiodący na rynku europejskim producent najwyższej jakości oprogramowania do analizy i rozliczania czasu pracy kierowców, który został doceniony przez instytucje kontrolne, w tym ITD, PIP, BAG.

GBOX – Profesjonalne rozwiązania dla firm transportowych w zakresie monitoringu GPS oraz zaawansowanej telematyki.

OCRK – największa w Polsce firma outsourcingowa świadcząca kompleksowe usługi związane z rozliczaniem czasu pracy kierowców i płacy minimalnej w Europie.

INELO SZKOLENIA – szkolenia z zakresu czasu pracy kierowców przeznaczone dla pracowników i właścicieli firm transportowych, docenione przez polski i europejskie instytucja kontrolne, w tym: BAG, DVSA czy ITD.

 

Karta UTA to jedyna profesjonalna karta stworzona z myślą o transporcie
drogowym i skupiająca się na jego potrzebach, która poza zakupem paliwa umożliwia dokonywanie opłat drogowych, rejestrację w systemach opłat autostradowych i wyposażenie pojazdów w urządzenia drogowe, płatność w serwisach, warsztatach, myjniach czy za pomoc drogową, czyli praktycznie za wszystko co jest niezbędne dla pojazdu podczas drogi.

 

Klienci UTA zyskują dodatkowe oszczędności dzięki szerokiej ofercie rabatowej na zakup paliwa. Karta paliwowa UTA to również rabaty za przejazd autostradami, np. we Francji, Hiszpanii, Włoszech czy Słowenii, tunelami we Francji, Włoszech, Belgii czy nawet mostami np. w Szwecji. Usługi dodatkowe dostępne dla posiadacza karty to szereg narzędzi internetowych, umożliwiających optymalizację i kontrolę kosztów. Przede wszystkim należy tu wymienić dostęp do zamkniętej strony internetowej, gdzie można znaleźć m.in. zestawienia dokonanych transakcji oraz informacje o sytuacjach na drogach, oferowanych usługach, nowościach itp.

 

Niezwykle ważna jest też możliwość odzyskiwania VAT-u zapłaconego zagranicą. Zwrot VAT-u za paliwo oraz inne produkty i usługi (np. opłaty drogowe) przynosi oszczędności rzędu 17 – 27% (w zależności od wysokości podatku). Dodatkowo dzięki współpracy z UTA możliwe jest też odzyskanie części akcyzy od oleju napędowego np. z Belgii, czy Francji (nawet 14 centów za litr).

 

TimoCom Soft- und Hardware GmbH jest dostawcą usług IT dla sektora TSL. Firma powstała w 1997 roku i przez lata działalności stworzyła największą w Europie platformę transportową dostępną obecnie w 24 wersjach językowych, w 44 krajach. Każdego dnia ponad 110 000 użytkowników wystawia w ramach giełdy ładunków do pół miliona ofert zarówno frachtów jak i wolnych przestrzeni ładunkowych.

 

Szeroka oferta platformy TimoCom to między innymi:

  • giełda transportowa TC Truck&Cargo® – umożliwiająca szybkie działanie na rynku SPOT
  • platforma przetargowa TC eBid® – narzędzie do wyszukiwania zleceń długoterminowych i przetargów logistyki kontraktowej
  • giełda powierzchni magazynowych – nawet do 30 000 powierzchni magazynowych i logistycznych w całej Europie
  • indeks firm TC Profile® – wykaz sprawdzonych firm z całej Europy wzbogacony o nową funkcję pobierania i udostępniania dokumentów
  • TC eMap® – moduł kalkulacyjno – trackingowy ułatwiający kontrolę pozycji pojazdu i dbałość o bezpieczeństwo łańcucha dostaw
 

Wtransnet to europejska giełda ładunków, na której rejestrują się firmy szukające współpracy opartej na rzetelności, bezpieczeństwie i etycznym działaniu. 12 tyś europejskich firm korzysta codziennie z Wtransnet.
Zwiększ swoje możliwości pracując w Wtransnet.

Dostępne opcje:

  • gwarancja płatności
  • bezpłatna informacja na temat firm zrzeszonych
  • zlecenia długoterminowe
  • indywidualny opiekun z Obsługi Klienta

I teraz jeszcze łatwiejszy dostęp do giełdy przez Wtransnet Cargo
Aplikacja, która dysponuje wszystkimi opcjami giełdy ładunków:

  • Zgłoś pojazd i odkryj zbieżne ofert ładunków w jednej chwili
  • Poprzez opcję “Powrót do domu” zlokalizuj Twój pojazd i znajdź dostępne ładunki na Twojej trasie
  • Ubezpieczaj faktury przez telefon!

W listopadzie 2017 roku Wtransnet przy współpracy z niemiecką firmą certyfikującą utworzył Qualis Logistics – Platformę Premium dla certyfikowanych firm transportowych.

  • akceptowane certyfikaty: AEO, ISO, GDP, TAPA, SQAS, IFS, QUALIMAT
  • maksymalne terminy płatności 60 dni od daty wystawienia faktury
  • przewoźnicy tylko w własną flotą

Dołącz do Wtransnet i pracuj z najlepszymi europejskimi firmami!

 

Michelin jest liderem technologicznym światowej branży opon. Grupa Michelin produkuje, sprzedaje i promuje produkty i usługi w dziedzinie mobilności – są to opony do samochodów osobowych, ciężarowych, samolotów, rowerów, sprzętu rolniczego i budowlanego, motocykli, a także przewodniki, mapy, atlasy i usługi internetowe (ViaMichelin.com). Siedzibą Grupy jest Clermont-Ferrand we Francji. Firma zatrudnia na świecie ponad 100 tys. osób i jest obecna w 170 krajach. Michelin ma 67 zakładów produkcyjnych w 17 krajach. W Polsce Grupa Michelin ma fabrykę opon w Olsztynie oraz Dyrekcję Handlową w Warszawie.

 

Euromaster to największa w Europie sieć warsztatów świadczących usługi z zakresu opon i tzw. szybkiej mechaniki, powiązana kapitałowo z Grupą Michelin. W Polsce sieć rozwija się od 2008 roku na zasadzie franczyzy i obsługuje pojazdy wszystkich typów.

  • Ponad 80 serwisów stacjonarnych Euromaster
  • Ponad 100 flotowych serwisów partnerskich
  • Ponad 55 serwisów mobilnych Euromaster do obsługi pojazdów transportowych, przemysłowych i rolniczych
  • 50 tysięcy obsłużonych aut dla flot leasingowych

Jako eksperci mobilności stawiamy sobie za cel zapewnienie bezpiecznego, bezstresowego i komfortowego podróżowania wszystkim naszym klientom, bez względu na czas i miejsce. Naszą siłą jest wieloletnie doświadczenie w pracy z klientami indywidualnymi i biznesowymi oraz zaangażowanie ludzi tworzących Euromaster. Nadrzędną wartością stanowiącą fundament naszej firmy jest szacunek. Konsekwentnie ją wyznając budujemy trwałe relacje z klientami, zyskujemy najwyższe kompetencje pracowników, działamy w harmonii ze środowiskiem.

 

DKV Euro Service to międzynarodowy i niezależny operator karty paliwowo-serwisowej DKV Card, honorowanej w ok. 60 000 punktów w 42 krajach Europy, tworząc największą i najgęstszą sieć usługową w tej branży. Z karty DKV korzysta ok. 120 000 firm na całym świecie. Na terenie Polski DKV współpracuje z siecią ponad 4000 stacji paliw i kilkuset warsztatów. Karta DKV umożliwia bezgotówkowe tankowanie oraz dostęp do usług dodatkowych, są to m.in.: serwisy naprawcze, 24h pomoc drogowa, internetowy serwis do zarządzania transakcjami e-Reporting DKV, planowanie podróży i zwrot zagranicznego podatku VAT (w tym fakturowania netto), usługi promowe. Najważniejszą usługą dodatkową DKV jest rozliczanie opłat drogowych na terenie całej Europy. Dotyczy to zarówno systemów elektronicznych (np. viaTOLL, TollCollect, GO Maut, Myto CZ, TIS PL, Viapass, itd.), jak i tradycyjnych winiet i opłat autostradowych. Kartą DKV rozliczymy w Europie wszystkie opłaty związane z przejazdem przez: autostrady, mosty, wiadukty czy tunele. Przy użyciu interoperacyjnego urządzenia pokładowego DKV BOX firma DKV umożliwia łączne rozliczenie opłat drogowych we Francji, Hiszpanii, Portugalii, Belgii i w Niemczech.

 

Karta paliwowa Е100 jest kluczowym partnerem dla przedsiębiorstw transportowych, niezależnie od ich wielkości, który oferuje komplet narzędzi dla kierowania parkiem samochodowym i szeroki zakres usług dla transportu TIR. E100 to jedyna karta paliwowa, która łączy dwa kontynenty i pozwala przekraczać Europę i Azję bez przystanków.

 

360 Payment Solutions Poland

Firma 360 Payment Solutions jest liderem w Europie w obsłudze Firm Transportu Międzynarodowego w zakresie rezerwacji przepraw promowych na wszystkich liniach w Europie. Od ponad 30 lat zajmuje się wyposażaniem Firm w czytniki opłat autostradowych, karty paliwowe, zwrotu Vatu i Akcyzy. Jako jedna z pierwszych na rynku opracowała system obrotu gotówkowego w Firmie oferując karty Visa wraz z systemem obsługi. Usługami dodatkowymi dla karty Visa są usługi pomocy prawnej i drogowej w Europie. Od lat promuje ekologiczny sposób przewożenia towarów proponując usługi przejazdów pociągami zarówno samych naczep jak i ciągników z naczepami. Ideą Firmy jest pomoc naszym klientom w pokonaniu wszelkich trudności, wyposażeniu we wszelkie potrzebne narzędzia i pomoc w każdym nieprzewidzianym przypadku.

 

Kancelaria ITD-PIP.pl

Gotowe rozwiązania w zakresie rozliczania ewidencji czasu pracy kierowców. Praktyczne porady specjalistów, sugestie dot. zapisów w umowach i regulaminach pracy. W naszym zespole łączymy wiedzę i doświadczenie znanych od lat specjalistów: Mariusza Hendzla, Tomasza Szerszenia, Marcina Krajewskiego i Waldemara Księżyka. Zapraszamy naszych Klientów na prezentację nowego, autorskiego oprogramowania do analizy tachografów SuperTacho.pl Prosty w obsłudze i szybki w działaniu program komputerowy do rozliczania delegacji wykrywania naruszeń i naliczania składników płacowych dla kierowców oraz dopłat MiLOG i Loi Macron. Zainteresowanym udostępnimy wersje testowe programu.

 

Na Spotkaniach przedstawimy produkty z naszej oferty, bezpłatne poradniki dla kierowców, kupony rabatowe na oprogramowanie i czytniki do tachografów cyfrowych. Od 12 lat zajmujemy się dostarczaniem rozwiązań dla firm transportowych – oprogramowanie, czytniki oraz własne usługi rozliczania kierowców, szkoleń z czasu pracy i obsługi tachografów.

 

Tachobus

Aplikacja mobilna TACHOBUS powstała w wyniku zapotrzebowania rynku na innowacyjne rozwiązania przeznaczone dla sektora usług transportowych. Zaproponowane przez nas rozwiązanie, pozwala na nowoczesne podejście do kwestii rozliczania pracowników oraz osób samozatrudnionych wykonujących pracę na stanowisku kierowcy w transporcie drogowym rzeczy. Jesteśmy liderem w zakresie automatycznego rejestrowania aktywności kierowcy, dokumentowania przebiegu podróży służbowej jak również lokalizacji pojazdów. Zespół merytoryczny tworzący oraz stale monitorujący prace aplikacji, składa się wyłącznie ze specjalistów związanych od lat z branżą transportową, a doświadczenie i wiedza poszczególnych specjalistów z zakresu krajowego oraz unijnego prawa pracy przekłada się wprost na wiarygodność i rzetelność danych generowanych przez samą aplikacje, zaś wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań informatycznych pozwala na wykonywanie wszystkich powyższych zadań w sposób niemalże automatyczny.

 

Doświadczenie, skuteczność oraz znajomość branży związanej z transportem to nasze największe atuty, dzięki którym nasz produkt doskonale wpisuje się w oczekiwania Klientów.

 

Kancelaria Prawna IURIDICA powstała w 2007 roku w celu zapewnienia profesjonalnej ochrony prawnej firmom działającym na rynku TSL. Dzięki ścisłej specjalizacji oraz wysokim standardom świadczenia usług, w ciągu kilku lat stała się najbardziej rozpoznawalną w Polsce kancelarią prawną, która obsługuje firmy transportowe, spedycyjne oraz logistyczne. Poprzez liczne konferencje i szkolenia podnosi poziom świadomości prawnej wśród pracowników firm transportowych. Świadczy kompleksową pomoc prawną zarówno małym, rodzinnym firmom, jak i potentatom na rynku międzynarodowym. Procesy sądowe, doradztwo prawne oraz sprawy o charakterze międzynarodowym (odwołania od decyzji BAG, Border Force itp.) zapewniają stały rozwój oraz wzrost doświadczenia wśród prawników Kancelarii Prawnej IURIDICA.

 

Kancelaria LegalTrans

Kancelaria Transportowa LEGALTRANS powstała w wyniku zapotrzebowania branży transportowej na usługi z zakresu doradztwa prawnego w transporcie. Kancelaria stworzona została z myślą o przedsiębiorstwach wykonujących krajowy i międzynarodowy transport drogowy rzeczy oraz osób. Doświadczenie, skuteczność oraz znajomość zarówno branży związanej z transportem, spedycją i logistyką to nasze największe atuty. Oferta Kancelarii skierowana jest do podmiotów, którym zależy na profesjonalnej oraz rzetelnej obsłudze prawnej w zakresie wykonywania transportu drogowego.

 

Transport Francais Representant

Proponujemy Państwu kompleksową obsługę wszelkich regulacji ustanowionych zgodnie z ustawą Loi Macron:

– ustanowienie przedstawiciela we Republice Francuskiej
– nadzór nad kompletowaniem wymaganej dokumentacji
– tłumaczenia zwykłe i przysięgłe francusko/polskie oraz polsko/francuskie
– wsparcie Kancelarii Prawnej w zakresie europejskiego prawa transportowego i prawa przewozowego

 

Translawyers

Jesteśmy specjalistyczną Kancelarią działającą w baraży transportowej oraz świadczącą kompleksową obsługą prawną podmiotów gospodarczych. Rozwiązujemy problemy polskich oraz zagranicznych klientów. Naszym celem jest świadczenie najwyższej jakości pomocy prawnej odpowiadającej potrzebom klienta. Kancelarię tworzy zespół doświadczonych radców prawnych, aplikantów radcowskich oraz prawników, którzy biegle posługują się językami obcymi.

Organizatorem Spotkań Transportowych jest wydawnictwo KMG media sp. z o.o.,
wydawca miesięczników branżowych TSL Biznes i Truck & Van

Malczewskiego 17a, 05-820 Piastów
tel. 22 213 88 28 fax: 22 205 07 57
KMG Media