Warszawa – 6 listopada 2019

Przez cały dzień do dyspozycji uczestników pozostają eksperci prawni i przedstawiciele firm oferujących rozwiązania wspierające branżę transportową i zwiększające efektywność jej prowadzenia.

 

Webfleet Solutions, spółka należąca do grupy Bridgestone, jest jednym z największych na świecie dostawców rozwiązań telematycznych w obszarze zarządzania flotami, telematyki pojazdów oraz usług connected car. Jego flagowe oprogramowanie WEBFLEET, oferowane w modelu Software-as-a-Service, jest wykorzystywane w firmach różnej wielkości w celu poprawy efektywności pojazdów, ograniczenia zużycia paliwa, wsparcia kierowców oraz zwiększenia wydajności floty. Firma obsługuje kierowców w ponad 60 krajach, oferując im największą sieć lokalnego wsparcia i najszerszy wybór aplikacji odpowiadających na specyficzne potrzeby poszczególnych branż min. transportu, ubezpieczeń, wynajmu i leasingu.

 

TimoCom Soft- und Hardware GmbH jest dostawcą usług IT dla sektora TSL. Firma powstała w 1997 roku i przez lata działalności stworzyła największą w Europie platformę transportową dostępną obecnie w 24 wersjach językowych, w 44 krajach. Każdego dnia ponad 110 000 użytkowników wystawia w ramach giełdy ładunków do pół miliona ofert zarówno frachtów jak i wolnych przestrzeni ładunkowych.

 

Szeroka oferta platformy TimoCom to między innymi:

  • giełda transportowa TC Truck&Cargo® – umożliwiająca szybkie działanie na rynku SPOT
  • platforma przetargowa TC eBid® – narzędzie do wyszukiwania zleceń długoterminowych i przetargów logistyki kontraktowej
  • giełda powierzchni magazynowych – nawet do 30 000 powierzchni magazynowych i logistycznych w całej Europie
  • indeks firm TC Profile® – wykaz sprawdzonych firm z całej Europy wzbogacony o nową funkcję pobierania i udostępniania dokumentów
  • TC eMap® – moduł kalkulacyjno – trackingowy ułatwiający kontrolę pozycji pojazdu i dbałość o bezpieczeństwo łańcucha dostaw
 

Kancelaria Transportowa ITD-PIP

Wiedza, na którą możesz liczyć i doświadczenie, na którym możesz się oprzeć. Odwaga, która pozwoli osiągać Ci wyznaczone cele i rozwaga, która wyeliminuje błędy. Tak właśnie wygląda współpraca z naszą Kancelarią. Oferujemy Tobie i twojej firmie to, czego sami byśmy oczekiwali od swojego partnera.

 

Wieloletnia obecność na rynku zaowocowała wypracowaniem rozwiązań, które rozwiązują problemy, jakie napotykają zarówno właściciele, kierowcy jak i spedytorzy. Od 2004 roku wnikliwie poznajemy branżę – zapoznajemy się z jej słabymi i mocnymi stronami. Wiedza, jaką posiedliśmy, jest naszym największym atutem!

 

Co możemy Tobie zaoferować?

 

Oprogramowanie SuperTacho – ekspresowy import plików, błyskawiczne wyliczenia, informacje o przekroczeniu granic z systemów GPS. To tylko niektóre zalety naszego programu do rozliczania czasu pracy kierowców! www.supertacho.pl

 

Aplikacja TachoDroid – czytnik kart kierowców i zawartości tachografów w jednej aplikacji w telefonie. Znacznie szybszy odczyt danych i możliwość wysłania ich na wskazany adres e-mail. Jednorazowy zakup – bez abonamentów, dodatkowych opłat. www.tachodroid.pl

 

Usługowe rozliczanie kierowców – zadbamy, aby ewidencja czasu pracy Twoich kierowców była przygotowana poprawnie. Wskażemy naruszenia, podpowiemy jak dostosować dokumenty i weźmiemy na siebie wszelkie formalności związane chociażby z delegowaniem pracowników i rozliczaniem płacy minimalnej w krajach UE.

 

Szkolenia – chcąc unikać kar i stresu podczas kontroli, niezwykle ważne jest, aby stale poszerzać swoją wiedzę. Organizujemy zatem cykliczne spotkania w ramach Akademii Szkoleniowej ITD-PIP oraz szkolimy firmy podczas indywidualnych szkoleń. Wyjaśniamy zmiany, jakie pojawiają się w prawie oraz pomagamy rozwikłać najtrudniejsze problemy branży transportowej.

 

Transport Francais Representant

Proponujemy Państwu kompleksową obsługę wszelkich regulacji ustanowionych zgodnie z ustawą Loi Macron:

– ustanowienie przedstawiciela we Republice Francuskiej
– nadzór nad kompletowaniem wymaganej dokumentacji
– tłumaczenia zwykłe i przysięgłe francusko/polskie oraz polsko/francuskie
– wsparcie Kancelarii Prawnej w zakresie europejskiego prawa transportowego i prawa przewozowego

 

DKV Euro Service to międzynarodowy i niezależny operator karty paliwowo-serwisowej DKV Card, honorowanej w ok. 60 000 punktów w 42 krajach Europy, tworząc największą i najgęstszą sieć usługową w tej branży. Z karty DKV korzysta ok. 120 000 firm na całym świecie. Na terenie Polski DKV współpracuje z siecią ponad 4000 stacji paliw i kilkuset warsztatów. Karta DKV umożliwia bezgotówkowe tankowanie oraz dostęp do usług dodatkowych, są to m.in.: serwisy naprawcze, 24h pomoc drogowa, internetowy serwis do zarządzania transakcjami e-Reporting DKV, planowanie podróży i zwrot zagranicznego podatku VAT (w tym fakturowania netto), usługi promowe. Najważniejszą usługą dodatkową DKV jest rozliczanie opłat drogowych na terenie całej Europy. Dotyczy to zarówno systemów elektronicznych (np. viaTOLL, TollCollect, GO Maut, Myto CZ, TIS PL, Viapass, itd.), jak i tradycyjnych winiet i opłat autostradowych. Kartą DKV rozliczymy w Europie wszystkie opłaty związane z przejazdem przez: autostrady, mosty, wiadukty czy tunele. Przy użyciu interoperacyjnego urządzenia pokładowego DKV BOX firma DKV umożliwia łączne rozliczenie opłat drogowych we Francji, Hiszpanii, Portugalii, Belgii i w Niemczech.

 

VIAON to wyłączny dystrybutor marek INELO, OCRK i GBOX.

 

INELO – wiodący na rynku europejskim producent najwyższej jakości oprogramowania do analizy i rozliczania czasu pracy kierowców, który został doceniony przez instytucje kontrolne, w tym ITD, PIP, BAG.

GBOX – profesjonalne rozwiązania dla firm transportowych w zakresie monitoringu GPS oraz zaawansowanej telematyki.

OCRK – największa w Polsce firma outsourcingowa świadcząca kompleksowe usługi związane z rozliczaniem czasu pracy kierowców i płacy minimalnej w Europie.

INELO SZKOLENIA – szkolenia z zakresu czasu pracy kierowców przeznaczone dla pracowników i właścicieli firm transportowych, docenione przez polskie i europejskie instytucje kontrolne, w tym: BAG, DVSA czy ITD.

 

Karta UTA to jedyna profesjonalna karta stworzona z myślą o transporcie drogowym i skupiająca się na jego potrzebach, która poza zakupem paliwa umożliwia dokonywanie opłat drogowych, rejestrację w systemach opłat autostradowych i wyposażenie pojazdów w urządzenia drogowe, płatność w serwisach, warsztatach, myjniach czy za pomoc drogową, czyli praktycznie za wszystko co jest niezbędne dla pojazdu podczas drogi.

 

Klienci UTA zyskują dodatkowe oszczędności dzięki szerokiej ofercie rabatowej na zakup paliwa. Karta paliwowa UTA to również rabaty za przejazd autostradami, np. we Francji, Hiszpanii, Włoszech czy Słowenii, tunelami we Francji, Włoszech, Belgii czy nawet mostami np. w Szwecji. Usługi dodatkowe dostępne dla posiadacza karty to szereg narzędzi internetowych, umożliwiających optymalizację i kontrolę kosztów. Przede wszystkim należy tu wymienić dostęp do zamkniętej strony internetowej, gdzie można znaleźć m.in. zestawienia dokonanych transakcji oraz informacje o sytuacjach na drogach, oferowanych usługach, nowościach itp.

 

Niezwykle ważna jest też możliwość odzyskiwania VAT-u zapłaconego zagranicą. Zwrot VAT-u za paliwo oraz inne produkty i usługi (np. opłaty drogowe) przynosi oszczędności rzędu 17 – 27% (w zależności od wysokości podatku). Dodatkowo dzięki współpracy z UTA możliwe jest też odzyskanie części akcyzy od oleju napędowego np. z Belgii, czy Francji (nawet 14 centów za litr).

 

SRW Sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi outsourcingowe dla firm z branży TSL w zakresie:

  • rozliczania czasu pracy kierowców
  • rozliczania europejskich płac minimalnych i delegacji
  • kadr i płac
  • księgowości – przesunąć jeśli można do równego pionu z pozostałymi myślnikami

Proponujemy także audyt dokumentacji oraz mamy odpowiedź na wyzwania stawiane przed przedsiębiorcami przez nową Ustawę o Ochronie Danych Osobowych.

 

Kancelaria Prawna IURIDICA powstała w 2007 roku w celu zapewnienia profesjonalnej ochrony prawnej firmom działającym na rynku TSL. Dzięki ścisłej specjalizacji oraz wysokim standardom świadczenia usług, w ciągu kilku lat stała się najbardziej rozpoznawalną w Polsce kancelarią prawną, która obsługuje firmy transportowe, spedycyjne oraz logistyczne. Poprzez liczne konferencje i szkolenia podnosi poziom świadomości prawnej wśród pracowników firm transportowych. Świadczy kompleksową pomoc prawną zarówno małym, rodzinnym firmom, jak i potentatom na rynku międzynarodowym. Procesy sądowe, doradztwo prawne oraz sprawy o charakterze międzynarodowym (odwołania od decyzji BAG, Border Force itp.) zapewniają stały rozwój oraz wzrost doświadczenia wśród prawników Kancelarii Prawnej IURIDICA.

 

ING Lease (Polska) Sp. z o.o.

obecna na rynku od ponad 20 lat, jest jedną z największych instytucji leasingowych w Polsce. ING Lease Polska wchodzi w skład Grupy Kapitałowej ING Banku Śląskiego S.A. Zapewnia klientom bezpieczny dostęp do atrakcyjnego finansowania ruchomości i nieruchomości. W swoim portfolio produktów firma oferuje leasing pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn i urządzeń, a także sprzętu medycznego, biurowego i IT – również w programach uroszczonych takich jak ING Auto, ING Truck, czy ING Maszyny. Posiada bogate doświadczenie, zdobyte podczas realizacji transakcji na rynkach wielu krajów. Spółka jest od wielu lat jednym z liderów na rynku leasingu nieruchomości komercyjnych. Priorytetem firmy jest indywidualne podejście do klientów i transakcji, a także profesjonalne wsparcie i jasne zasady, które budują wzajemne zaufanie i tworzą trwałe partnerstwo.

 

ING Bank Śląski aktywnie wspiera rozwój firm z branży TSL, oferując szeroki zakres produktów leasingowych czy kredytowych. Jednym z produktów, który znalazł szczególne zastosowanie w tej branży jest Finansowanie Dostawców dostępne na platformie ALEO.com.

Finansowanie Dostawców to w pełni on-line’owe narzędzie do zarządzania płatnościami powstałymi w wyniku zrealizowanych usług czy dostaw towarów. Z jednej strony pozwala dostawcom – przewoźnikom otrzymywać płatności przed terminem płatności, nawet w dniu wystawienia faktury. Przy czym to dostawca decyduje, czy i kiedy daną fakturę chce zdyskontować, w zależności od swoich potrzeb. Dzięki udostępnieniu dostawcom takiej możliwości, odbiorcy usług (np. spedytorzy) mogą płacić za faktury w pierwotnie ustalonych terminach płatności albo nawet je wydłużyć, ograniczają swoją pracochłonność związaną z negocjacjami czy realizacją i rozliczaniem wcześniejszych płatności. Dzięki Finansowaniu Dostawców firmy mogą w prosty i elastyczny sposób realizować politykę rabatową, a sam program traktować jako program lojalnościowy, co szczególnie na rynku usług transportowych ma duże znaczenie i pozwala zapewnić przewidywalne grono współpracujących przewoźników. Co ważne, odbiorcy udostępniających swoim dostawcom możliwość finansowania w ramach Finansowania Dostawców na ALEO.com mogą generować z tego tytułu przychód.

Mamy już wielu zadowolonych Klientów z branży TSL, którzy dzięki Finansowaniu Dostawców zyskali czas, pieniądze i jeszcze lepsze relacje ze swoimi kontrahentami, również spoza Polski. Finansujemy faktury w PLN, EUR, USD i GBP.

Zachęcamy do zapoznania się z Finansowaniem Dostawców: http://findo.aleo.com

 

Kancelaria Transportowa KOBEN Spółka z o.o.

Formalizm, rozliczenia, sankcje… to coś czego nie lubi żaden przedsiębiorca, prawda? To coś, co często hamuje rozwój firmy transportowej, bo jako właściciel grzęźniesz w ustawach, rozporządzeniach, przepisach, zamiast myśleć o kolejnych inwestycjach czy wydajniejszych rozwiązaniach. Zmienimy to! Przejmiemy Twoje obowiązki związane z prowadzeniem dokumentacji dotyczącej analizy i rozliczania czasu pracy kierowców, wesprzemy Cię w kwestiach prawnych, będziemy monitorować zmiany w prawie, wyjaśnimy wszelkie niejasności – my czuwamy, Twój biznes idzie (jedzie!) naprzód!

Sens naszej działalności widzimy w rozwoju firm transportowych (w tym Twojej!) oraz całej branży. Poza codziennym wsparciem dla przedsiębiorców, przekazujemy swoją wiedzę poprzez liczne publikacje prasowe, internetowe, wydawnicze, angażujemy się w organizację szkoleń i najważniejszych branżowych wydarzeń. Mamy nadzieję, że już wkrótce spotkamy się na jednym z nich – do zobaczenia!

 

MARCO-OIL to firma z tradycjami o ugruntowanej pozycji na hurtowym rynku paliw płynnych w Polsce. Wielkość obrotów, szeroki wachlarz oferowanych produktów oraz miejsc ich dystrybucji, nowoczesny tabor autocysternowy i wykorzystywane najnowsze rozwiązania informatyczne stawiają firmę w czołówce krajowych operatorów paliwowych. Firma MARCO-OIL to przede wszystkim hurtowy dystrybutor paliw silnikowych (oleju napędowego i benzyn bezołowiowych) oraz oleju opałowego lekkiego krajowych producentów: PKN ORLEN S. A. oraz GRUPY LOTOS S.A. Firma specjalizuje się głównie w zakresie dostaw paliw do branż: transportowej, budowlanej oraz niezależnych stacji paliw. Oferta paliw dla firm z branży transportowej obejmuje – poza standardowymi gatunkami paliw – również Oleje Napędowe z segmentu PREMIUM posiadające pakiet dodatków uszlachetniających wpływających na zmniejszenie zużycia paliwa oraz dbające o podzespoły silników. W okresie zimowym dostarczane paliwo spełnia najsurowsze normy wymagane dla Oleju Napędowego o parametrach ARKTYCZNYCH.
(Kontakt handlowy: www.marco-oil.pl)

 

Spółka LARG od wielu lat dbając o interesy gminy Suchy Las gwarantuje FIRMOM TRANSPORTOWYM I LEASINGOWYM OPTYMALIZACJĘ KOSZTÓW PODATKOWYCH.

SPÓŁKA LARG to gwarancja doskonałej współpracy za którą stoi marka najbogatszej gminy wielkopolski – gminy SUCHY LAS

 

Kancelaria LegalTrans

Kancelaria Transportowa LEGALTRANS powstała w wyniku zapotrzebowania branży transportowej na usługi z zakresu doradztwa prawnego w transporcie. Kancelaria stworzona została z myślą o przedsiębiorstwach wykonujących krajowy i międzynarodowy transport drogowy rzeczy oraz osób. Doświadczenie, skuteczność oraz znajomość zarówno branży związanej z transportem, spedycją i logistyką to nasze największe atuty. Oferta Kancelarii skierowana jest do podmiotów, którym zależy na profesjonalnej oraz rzetelnej obsłudze prawnej w zakresie wykonywania transportu drogowego.

 

Kancelaria Działyński i Judek

 

Kancelaria „Działyński i Judek” Spółka Partnerska Radców Prawnych specjalizuje się w dostarczaniu najwyższej jakości rozwiązań prawnych dla biznesu. W naszej działalności łączymy rzetelną wiedzę prawniczą, doświadczenie i nowatorskie spojrzenie na problemy, przed jakimi stają nasi klienci.

 

Niemiecko-Polska Kancelaria TROJAN

Nasza kancelaria to zespół polskojęzycznych specjalistów obsługujących m.in. polski biznes transportowy i budowlany na terenie Niemiec. Od lat zajmujemy się głównie branżą TLS, w związku z czym znamy i wiemy jak skutecznie rozwiązać wszelakie zagadnienia prawne oraz podatkowe z nią związane.
Zajmujemy się tworzeniem oddziałów bądź spółek córek polskich firm transportowych oraz spedycyjnych na terenie Niemiec. Opracowywujemy dogodne rozwiązania na prowadzenie biznesu transportowego (w tym nieograniczonego kabotażu). Pomagamy przy problemach z BAG bądź innymi niemieckimi organami drogowymi, poprzez niwelowanie lub redukowanie nałożonych kar pieniężnych. Ponadto zajmujemy się pozyskiwaniem pozwoleń na przejazdy niestandardowe, windykujemy niezapłacone frachty, pomagamy przy podpisywaniu umów z kontrahentami oraz rozwiązujemy problemy związane z kolizjami bądź sporami dot. ubezpieczenia np. po utracie towaru.

 

TACHOLAB Sp. z o.o. to zespół specjalistów z zajmujących się obsługą firm transportowych w zakresie rozliczania czasu pracy kierowców, szkoleń oraz szeroko pojętego doradztwa prawnego w transporcie drogowym.

Na rynku działamy od 2004r. Nasze specjalistyczne rozwiązania, doradztwo prawne, ewidencja czasu pracy, szkolenia oraz audyty pomogą ochronić Państwa przed roszczeniami pracowników oraz organów kontrolnych.

Z naszą pomocą wiele firm transportowych nie dało się zaskoczyć kontroli Państwowej Inspekcji Pracy czy Inspekcji Transportu Drogowego. Dzięki współpracy z TACHOLAB Sp. z o.o. Państwa firma uniknie konieczności zatrudnienia i żmudnego szkolenia nowych pracowników kadrowych.

Nasi specjaliści szkolą w kraju i zagranicą organy upoważnione do kontroli transportu. Naszym partnerem jest firma Infolab, z którą współpracujemy przy tworzeniu oprogramowania Tachospeed.

Jesteśmy również producentem urządzeń TachoTerminal do pobierania danych z tachografów cyfrowych oraz kart kierowców. Z naszych urządzeń korzystają służby kontrolne nie tylko w kraju, ale i za granicą. Nasze czytniki są jednymi z najszybszych i trwałych urządzeń do pobierania danych z kart kierowców i tachografów na rynku.

 

CRIF Sp. z o.o. to wiodący dostawca informacji kredytowej w Europie oraz jeden z kluczowych podmiotów w skali światowej, dostarczający zintegrowane usługi i rozwiązania z zakresu informacji biznesowej, handlowej oraz zarządzania ryzykiem.

 

Obecnie ponad 6300 banków i instytucji finansowych oraz 44 tysięcy klientów indywidualnych codziennie korzysta z usług firmy CRIF aż w 50 krajach.

 

CRIF Sp. z o.o. oferuje systemowe zarządzanie ryzykiem kredytowym wykorzystując autorską platformę informatyczną. Rozwiązanie to umożliwia outsourcing systemu IT i oszczędność kosztów, a także efektywną konfigurację pod kątem potrzeb Partnera. Potwierdzeniem wysokiej sprawności systemu jest kilkadziesiąt milionów generowanych rocznie raportów kredytowych oraz wysoka dostępność systemu.

 

Spółka oferuje rozbudowaną gamę skutecznych narzędzi do wszechstronnej analizy ryzyka. Dostarcza gotowych produktów, a także rozwiązań w obszarze Big Data, opartych o integrację niestrukturalnych zbiorów danych budowanych z Partnerami. Oferta Spółki umożliwia inteligentną identyfikację osób i firm oraz powiązań między nimi, integrację wszystkich znaczących źródeł danych, a także zastosowanie indywidualnych modeli oceny scoringowej oraz reguł wykrywających próby wyłudzenia.

 

Rozwiązania CRIF to zintegrowany dostęp do wielu baz danych, a dzięki temu do pełnej i aktualnej informacji o wszystkich podmiotach obrotu gospodarczego. Dzięki temu, w oparciu o skonsolidowane informacje, CRIF umożliwia wiarygodną ocenę rzetelności płatniczej, monitoring podmiotów czy ustalenie aktualnego adresu.

 

CRIF Sp. z o.o. działa jako centrum rozwoju oprogramowania. Główną działalnością centrum jest projektowanie i implementacja zaawansowanych rozwiązań informatycznych. Zespół CRIF, składający się z doświadczonych inżynierów oprogramowania oraz architektów, łączy wiedzę biznesową z doświadczeniem technologicznym dostarczając wydajne rozwiązania w zakresie pozyskiwania, przetwarzania oraz użytkowania danych, dla najbardziej wymagających klientów.

 

Śląska Grupa Ubezpieczeniowa jest liderem w obsłudze firm z branży transportowej, tylko w roku ubiegłym zaufaniem obdarzyło ich ponad 1000 firm transportowych. Każdego roku negocjują ponad 500 ofert flotowych i obsługują ponad 800 umów OC Przewoźnika Drogowego.

 

Oferuje wysoką jakość obsługi oraz najkorzystniejsze dobranie programów i pakietów ubezpieczeniowych. Kancelaria współpracuje z najlepszymi ekspertami na rynku co przekłada się na zakres oraz ceny oferowanych ubezpieczeń. Posiada dedykowane programy dla branży transportowej poszerzające zakres oferowanych polis.

 

Lutz Assekuranz z siedzibą w Wiedniu prowadzi działalność w zakresie ubezpieczeń związanych z usługami transportowymi i logistycznymi OCP/OCS pośrednicząc w sprzedaży wysokiej jakości produktów ubezpieczeniowych. Zajmuje się udzielaniem fachowych porad dotyczących wszelkich zagadnień związanych z ochroną ubezpieczeniową w branży transportowej i logistycznej zarówno na płaszczyźnie krajowej jak i międzynarodowej. Wieloletnie doświadczenie firmy Lutz Assekuranz i współpraca z międzynarodową siecią ekspertów zapewnia możliwie najlepszą ochronę i sprawną obsługę. Wzajemne zaufanie to jedna z najważniejszych podstaw działalności firmy Lutz Assekuranz.

 

Oferowane ubezpieczenie OCP (Odpowiedzialności Cywilnej Przewoźnika) z Kabotażem za pośrednictwem firmy LUTZ ASSEKURAZ to:

  • pakiet trzech ubezpieczeń zawartych w jednej, kompletnej polisie (bez zbędnej konieczności doubezpieczania przez spedycje) w ruchu krajowym, międzynarodowym i kabotażu. KABOTAŻ we wszystkich krajach Unii Europejskiej i Gospodarczej;
  • suma ubezpieczenia 1.000.000 euro na szkodę, budząca zaufanie, świadcząca o wiarygodności w oczach partnerów i zleceniodawców;
  • standardowo objęta ochroną wina umyślna i rażące niedbalstwo kierowcy, (art. 29 CMR/86 Polskiego Prawa bez limitów w ramach sumy ubezpieczenia);
  • szeroki zakres terytorialny;
  • szeroki zakres towarów objętych ochroną ubezpieczeniową;
  • odpieranie nieuzasadnionych roszczeń z tytułu szkód objętych ochroną ubezpieczenia tzw. ochrona prawna;
    możliwość ubezpieczenia własnej odpowiedzialności za podwykonawców (przewoźnik umowny).

 

Organizatorem Spotkań Transportowych jest wydawnictwo KMG media sp. z o.o.,
wydawca miesięczników branżowych TSL Biznes i Truck & Van

Malczewskiego 17a, 05-820 Piastów
tel. 22 213 88 28 fax: 22 205 07 57
KMG Media